Je gebruikt een oude browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu
FAQ

Koop hier je ticket voor het Feest van Licht! (Let op: uitsluitend ONLINE ticketverkoop)

Wij doen er alles aan om jouw dagje uit veilig en verantwoord te laten verlopen. Dit vraagt om een aantal maatregelen, dus lees dit even goed door.


Bezoek aan Feest van Licht is enkel mogelijk met een vooraf geboekt ticket met tijdslot. U reserveert een tijdslot waarop u de tentoonstellingen in het hoofdgebouw kunt bezoeken. Het hoofdgebouw is nog zo’n 5 minuten lopen vanaf de entree, dus zorg dat je op tijd arriveert. Ben je te laat bij het hoofdgebouw, dan kun je hier niet meer naar binnen. Nadat je het hoofdgebouw hebt bezocht, kun je vrij rondlopen in het buitenmuseum, waar genoeg ruimte is om afstand te houden tot andere bezoekers.  


Bij zowel de entree van het museum als bij het betreden van het hoofdgebouw wordt jouw ticket gecontroleerd. 


Kinderen t/m 3 jaar én kinderen t/m 12 jaar met een museumkaart, hoeven geen ticket te kopen.

Museumkaart of vriendenpas?
Ook dan ben je verplicht online een ticket te kopen en een tijdslot te reserveren. Toon jouw museumkaart of vriendenpas wel even bij de kassa. 

Kies je ticketsoort

  • Selecteer je tickets
    Prijs
    Aantal
    Subtotaal
  • Het Feest van Licht
  • Volwassenen vanaf 16 jaar € 10,50
    € 10,50
  • Jongeren 13 t/m 15 jaar € 6,50
    € 6,50
  • Kinderen 4 t/m 12 jaar € 0,00
    € 0,00
  • Museumkaart Jongeren 13 t/m 18 jaar € 0,00
    € 0,00
  • Museumkaart Volwassenen € 0,00
    € 0,00
  • Vriendenkaart Orientalis € 0,00
    € 0,00
  • Totaalprijs

Veelgestelde vragen

  • Wat is het voordeel van een e-ticket?

    Met een e-ticket geniet je het voordeel van een korting en kunnen we je vaak sneller helpen bij de entree van het museum. Door te werken met datum gebonden e-tickets, kunnen wij het maximale aantal bezoekers per dag bewaken.

    In verband met het Corona virus ontvangen wij maar een beperkt aantal bezoekers tegelijkertijd. Om het aantal bezoekers te kunnen reguleren, werken wij met datum gebonden tickets.

  • Moet ik mijn e-ticket printen?

    Liever niet maar het mag natuurlijk wel. Je ticket is vanaf je smartphone ook te scannen bij de entree. Zorg er wel voor dat de helderheid van je telefoon op maximaal staat en dat de QR code goed zichtbaar is.

  • Waarom moet ik een datum selecteren?

    Bezoek op de voorkeursdatum is normaliter niet verplicht, maar in verband met de maatregelen rondom het corona-virus wel. De geselecteerde datum op jouw ticket is de enige dag waarop jouw ticket geldig is. Op deze manier kunnen wij het maximale aantal bezoekers reguleren.

  • Kan ik ook een ticket aan de kassa kopen?

    Omdat ons museumpark midden 30 hectare groen ligt, is er veel ruimte om met gepaste afstand ons museum te bezoeken zonder andere bezoekers tegen het lijf te lopen. Daarom blijft het (tot op zekere hoogte) mogelijk om tickets en parkeermunten aan de kassa te kopen, mits er met pin betaald wordt. Wil je zeker zijn van toegang, dan kun je het beste online een ticket bestellen.

  • Kan ik mijn e-ticket bij de entree nog restitueren?

    Aangeschafte e-tickets kunnen niet worden gerestitueerd en/of omgeruild.

  • Kan ik e-tickets kopen voor een groep?

    Kom je met een groep van 20 personen of meer dan dien je contact op te nemen met de afdeling reserveringen: reservering@museumparkorientalis.nl of 024 -3823110.

  • Wat doe ik als ik een Museumkaart of een Vriendenpas heb?

    Heb je een Museumkaart of een Vriendenpas dan is het niet nodig om een e-ticket te kopen. Neem de Museumkaart of Vriendenpas mee naar de entree zodat deze gescand kan worden.

Ticket support